РЕГУЛАМЕНТ
Регламент інтернет-магазину Noble Lashes
I. Визначення
§ 1 У цих правилах інтернет-магазину www.noblelashes.pl, далі "Правила", терміни слід розуміти таким чином:
a. "Продавець" – NOBLE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ в місті Олкуш, адреса: Nowowiejska 33, 32-300 Olkusz, NIP: 637 220 92 02, KRS 0000821597, REGON: 385198239, електронна пошта: sklep@noblelashes.pl, телефон: 500 045 413, Messegner: Noble Lashes,
b. "Магазин" - інтернет-магазин, розташований на веб-сайті www.noblelashes.pl та його підсторінках, який пропонує продукти для нарощування вій марки Noble Lashes, зокрема такі як: вії, клеї для вій, аксесуари та інші продукти для нарощування вій, а також для процедури ліфтингу, ламінування та мікроблейдингу.
c. "Клієнт" – будь-яка особа, яка укладає з Продавцем договір про створення Облікового запису в Магазині або договір купівлі-продажу товарів з асортименту Магазину.
d. "Обліковий запис" – обліковий запис Клієнта, створений ним у Магазині відповідно до правил, визначених у Правилах, який дозволяє, зокрема, реєстрацію своїх замовлень, перегляд попередніх замовлень, перегляд усіх наданих згод клієнта, можливість зберігання кількох адрес доставки, можливість прикріплення індивідуальної знижки до облікового запису.
e. "Споживач" – особа, визначена у статті 221 Цивільного кодексу, тобто фізична особа, яка здійснює правочин з підприємцем, не пов'язаний безпосередньо з її господарською або професійною діяльністю.
f. "Споживач-підприємець" - фізична особа, яка укладає договір, безпосередньо пов'язаний з її господарською діяльністю, коли з змісту цього договору випливає, що він не має професійного характеру для цієї особи, зокрема з предмету її господарської діяльності, доступного на підставі положень про Центральний реєстр та інформацію про господарську діяльність.
II. Загальні положення.
§ 2 Правила визначають правила надання електронних послуг Продавцем на користь Клієнтів, що полягають у можливості безкоштовного створення свого Облікового запису в Магазині, а потім укладення через Інтернет договорів купівлі-продажу товарів з асортименту Магазину за цінами, зазначеними на відповідних підсторінках Магазину.
§ 3 Інформація, представлена на сторінках Магазину, зокрема оголошення, реклама, прайси та інша інформація, не є комерційною пропозицією у розумінні статей 66 і 661 Цивільного кодексу, а запрошенням до подання пропозицій.
§ 4
- Ціни на товари, що знаходяться в асортименті Магазину, виражені в польських злотих і включають ПДВ. Продавець може змінювати асортимент Магазину, ціни на товари, проводити та скасовувати рекламні акції (включаючи пропозиції знижок залежно від обсягу замовлення). Можливість оплати товарів в іншій валюті, ніж польський злотий, – після попереднього узгодження умов оплати з Продавцем.
- Зазначені в Магазині ціни на товари не включають витрати на доставку та плату за деякі форми оплати, які вказуються окремо відповідно до змісту відповідної підсторінки Магазину.
- У разі зниження цін на товари Продавець вказує найнижчу ціну товару за 30 днів, що передували зниженню.
§ 5
- Здійснення покупки в Магазині можливе після попередньої реєстрації та створення Облікового запису в Магазині. Процедура реєстрації в Магазині описана в положеннях частини III Правил.
- Створення Облікового запису в Магазині означає прийняття Правил, що підтверджується відповідною заявою, поданою під час заповнення реєстраційної форми особою, яка хоче створити Обліковий запис у Магазині. Правила також надсилаються у вигляді pdf-файлу на електронну адресу Клієнта.
§ 6 Магазин приймає замовлення на території Польщі та інших країн Європейського Союзу. Можливість виконання замовлення за межами Європейського Союзу після попереднього індивідуального узгодження умов з Продавцем.
§ 7
- Для користування Магазином з боку Клієнта необхідно забезпечити: доступ до Інтернету, наявність електронної адреси та стандартної операційної системи та веб-браузера.
- Для правильного використання Облікового запису, а також для здійснення замовлення необхідно включити підтримку файлів cookies у веб-браузері. Файли cookies використовуються для підтримки сесії Клієнта після входу в Обліковий запис, підтримки процесу замовлення та ведення статистики. Потім їх можна видалити за допомогою відповідних опцій, доступних у веб-браузері, або за допомогою іншого програмного забезпечення.
III. Створення Облікового запису в Магазині.
§ 8 Обліковий запис у Магазині можуть створити: фізичні особи, які мають щонайменше обмежену правоздатність, юридичні особи або організаційні одиниці, що не мають правосуб'єктності, яким закон надає правоздатність. Обліковий запис створюється безкоштовно.
§ 9
-
Особа, яка хоче укласти з Продавцем договір про створення Облікового запису в Магазині, повинна натиснути вкладку "Реєстрація/Зареєструвати мене", що знаходиться у відповідній частині веб-сторінок, що складають Магазин. Розташована там форма є пропозицією Продавця, адресованою майбутньому Клієнту щодо укладення договору про створення Облікового запису в Магазині.
-
Потім необхідно заповнити зазначену форму та вказати в ній: електронну адресу, пароль до Облікового запису, адресу, а щодо осіб, які хочуть отримати рахунок-фактуру з ПДВ, також NIP або номер PESEL. Вказаний логін та пароль після створення Облікового запису будуть використовуватися для входу в нього.
-
Для відправлення форми та завершення процедури реєстрації в Магазині необхідно прийняти Правила та дати згоду на обробку персональних даних з метою належного надання послуг, охоплених Правилами. Надання згоди на обробку персональних даних у маркетингових цілях та на відправку комерційної інформації є добровільним і не є необхідним для укладення договору про створення Облікового запису в Магазині. У результаті відправлення форми Продавець надсилає особі, яка хоче створити Обліковий запис, на вказану електронну адресу повідомлення, що підтверджує створення Облікового запису в Магазині разом із Правилами у вигляді pdf-файлу.
-
Натискання на кнопку "зареєструвати мене" означає прийняття пропозиції Продавця. У цей момент між Продавцем та особою, яка заповнила реєстраційну форму, укладається договір про створення Облікового запису в Магазині.
-
Якщо Клієнт є Споживачем або Споживачем-Підприємцем, то він має право відмовитися від договору про створення Облікового запису, без пояснення причин, протягом 14 днів з дня його укладення, тобто з моменту, зазначеного у пункті 5 цього параграфа. Положення § 18 пункти 2-4 застосовуються відповідно.
§ 10 Клієнт повинен зберігати свої дані для входу в Магазин з належною обережністю, щоб жодні неуповноважені особи не отримали доступ до цих даних.
IV. Подання та прийняття замовлення.
§ 11
- Продаж товарів здійснюється на підставі замовлень, поданих через Обліковий запис.
- Клієнт може подати замовлення після входу в свій Обліковий запис.
- Замовлення можна подавати через свій Обліковий запис протягом 7 днів на тиждень, 24 години на добу. Продавець відповідає на замовлення протягом двох робочих днів з дня отримання замовлення.
§ 12
- Для укладення договору купівлі-продажу з Продавцем Клієнт вибирає в Магазині товари, натискаючи відповідну вкладку асортименту, а потім натискаючи іконку "купити зараз!" біля обраного Клієнтом товару. Товари, що знаходяться в кошику, ще не замовлені, і Клієнт має можливість додати до кошика додаткові товари, видалити наявні товари, а також відмовитися від здійснення покупок.
- Після додавання до кошика всіх товарів, які Клієнт хоче замовити, та після вибору способу оплати та доставки, необхідно натиснути кнопку "Перейти далі". Після вибору способу доставки та оплати буде вказана інформація про обраний спосіб доставки та оплати, а також їх вартість. В цей момент також буде оновлена загальна сума до оплати, шляхом додавання до неї плати за обрані форми оплати та доставки. У відповідній графі можна вказати додаткові зауваження до замовлення.
- Товари, відображені у кошику, із зазначенням їх кількості та цін, а також обраний спосіб доставки та оплати з їх вартістю, становлять запрошення Продавця до Клієнта подати пропозицію щодо покупки цих товарів.
- На цьому етапі подання замовлення необхідно також перевірити його правильність та підтвердити, натиснувши кнопку "Підтвердити". Натискання кнопки "Підтвердити" означає подання Клієнтом Продавцю пропозиції щодо покупки товарів, що знаходяться у кошику.
- Після подання замовлення буде відображено інформацію, що підтверджує отримання замовлення Продавцем, що означає зв'язування Клієнта з пропозицією.
- Потім Продавець підтверджує електронною поштою, надісланою на адресу, вказану Клієнтом у Обліковому записі, прийняття пропозиції, поданої Клієнтом. З моменту введення цього електронного повідомлення до електронного засобу зв'язку Клієнта, у такий спосіб, що Клієнт мав можливість ознайомитися з його змістом, відбувається укладення договору купівлі-продажу між Продавцем і Клієнтом, якщо стан складу дозволяє доставку всіх продуктів. § 13
- Клієнт вибирає спосіб оплати та доставки товарів. Доступні наступні способи оплати: передоплата на рахунок Продавця, оплата через PayPal.pl, швидкий переказ Przelewy24, оплата при доставці. Клієнт може вибрати наступні способи доставки: кур'єрська доставка, доставка через пакомат, доставка Поштою Польською.
- Витрати, пов'язані з оплатою та доставкою товарів, несе Клієнт, при цьому Продавець може встановити певний поріг вартості покупок, після перевищення якого Продавець покриє витрати на доставку або оплату. Витрати, пов'язані з доставкою та способом оплати, відображаються перед поданням Клієнтом пропозиції щодо покупки товарів, що знаходяться у кошику.
- Інформація про способи оплати та доставки товарів, поріг вартості, після перевищення якого Продавець покриє витрати на доставку або оплату, а також про вартість товарів доступна у відповідній вкладці Магазину.
§ 14
- Клієнт може вимагати видання на його ім'я рахунку-фактури з ПДВ, що документує укладення договору купівлі-продажу відповідно до чинного законодавства.
- Приймаючи Правила, Клієнт, який здійснює покупку запропонованих продуктів, погоджується на видання та надсилання рахунків у електронній формі Продавцем відповідно до Закону від 11 березня 2004 р. про податок на товари та послуги. Згода на отримання рахунка у електронній формі є рівнозначною з відмовою від отримання рахунка у паперовій формі.
- Продавець видає та надсилає рахунки у електронній формі, гарантуючи автентичність їх походження та цілісність їх змісту.
- Продавець не несе відповідальності за неправильні дані до рахунка-фактури з ПДВ, вказані Клієнтом.
- Кожен рахунок у електронній формі буде доставлений Клієнтам через електронну пошту на адреси, вказані Клієнтом у замовленні.
- Клієнт має право на отримання рахунка у паперовій формі, якщо разом із замовленням, надісланим Продавцю, подасть заяву про бажання отримати рахунок-фактуру з ПДВ у паперовій формі.
§ 15
- Продавець починає виконання замовлення:
- у випадку вибору опції передоплати – після зарахування коштів на банківський рахунок Продавця,
- у випадку вибору використання системи PayPal або Przelewy24 – після авторизації транзакції, отриманої Продавцем від оператора платежів,
- у випадку вибору опції оплати при доставці – після укладення договору купівлі-продажу.
- Продавець зазвичай виконує замовлення протягом семи робочих днів з дня зарахування платежу. У випадку, якщо термін виконання виявиться довшим, Продавець негайно повідомить про це Клієнта.
V. Обліковий запис.
§ 16 Клієнт може відстежувати статус замовлення після входу у свій Обліковий запис.
§ 17 Після входу у свій Обліковий запис, Клієнт також має можливість оновлювати свої дані, вказані при його створенні.
VI. Гарантія.
§ 18
- Продавець як Гарант надає Клієнту гарантію відповідності товару договору на придбані Клієнтом товари.
- Гарант забезпечує, що товари придатні для нормального функціонування відповідно до їх функціонального призначення.
- Відповідальність Гаранта за гарантією охоплює лише невідповідність товару договору.
- Гарантія не поширюється на товар, який на підставі наданих документів та даних, що знаходяться на товарі, не можна ідентифікувати як товар, придбаний у Гаранта.
§ 19
-
У разі виявлення Клієнтом дефекту, охопленого гарантією, Клієнт зобов'язаний негайно повідомити Гаранта у письмовій формі, заповнивши та надіславши форму скарги, що містить:
a) назву товару, каталожний номер, дату покупки, номер рахунка-фактури з ПДВ або інший бухгалтерський документ, виданий у зв'язку з покупкою товару,
b) термін виявлення дефекту,
c) суть несправностей у функціонуванні товару,
d) очікування Клієнта щодо дій Гаранта для усунення дефекту, тобто чи вимагає ремонту або заміни товару. -
Клієнт може скористатися зразком форми скарги, розміщеної за адресою www.noblelashes.pl/formularze. Для реалізації гарантії Клієнт зобов'язаний надати Гаранту можливість отримання рекламованого товару. Вартість транспортування рекламованого товару несе Гарант.
-
У разі позитивного розгляду скарги Клієнта та встановлення, що рекламований товар дійсно має дефекти, Гарант зобов'язується до повернення сплаченої суми, зниження ціни, ремонту або заміни товару - за вибором Клієнта, за винятком випадків, коли заміна або ремонт неможливі або пов'язані з надмірними витратами. У цьому випадку Гарант запропонує Клієнту повернення сплаченої суми або зниження ціни.
-
Гарант виконує гарантійні зобов'язання протягом 14 робочих днів з дня надання товару Клієнтом. У разі, якщо з причин, незалежних від Гаранта, це виявиться неможливим. Гарант зобов'язаний виконати свої зобов'язання у найкоротші можливі терміни.
-
Після виконання гарантійних зобов'язань Гарант повідомить Клієнта про виконання переказу на його банківський рахунок або про заміну чи ремонт товару, а потім відправлення його Клієнту.
-
У разі, якщо Гарант доставить Клієнту товар, вільний від дефектів, замість дефектного товару, термін гарантії розпочинається знову з моменту доставки товару, вільного від дефектів.
§ 20
- Термін гарантії становить 12 місяців з дня виставлення Гарантом рахунка-фактури з ПДВ або іншого бухгалтерського документа за придбаний товар.
- Права з гарантії будуть реалізовуватися в Польщі в офісі Гаранта.
- Гарантія не виключає, не обмежує і не призупиняє прав Клієнта, що виникають із положень про приховані недоліки. Виконання прав з гарантії не впливає на відповідальність Гаранта за приховані недоліки.
VII. Повернення та скарги.
§ 21
- Кожен Клієнт (незалежно від того, чи відповідає він визначенню Споживача або Споживача-Підприємця) має право відмовитися від договору купівлі-продажу, укладеного з Продавцем на відстані, без пояснення причин, протягом 14 днів. Термін для відмови від договору спливає через 14 днів з дня, коли Клієнт отримав товар або коли третя особа, інша ніж перевізник і вказана Клієнтом, отримала товар. Якщо предметом договору є товари, що доставляються частинами або по частинах, термін цей спливає через 14 днів з дня, коли Клієнт отримав останню частину або коли третя особа, інша ніж перевізник і вказана Клієнтом, отримала останню частину. Якщо предметом договору є багато товарів, які доставляються окремо, термін цей спливає через 14 днів з дня, коли Клієнт отримав останній товар або коли третя особа, інша ніж перевізник і вказана Клієнтом, отримала останній товар.
- Щоб скористатися правом на відмову від договору, Клієнт повинен повідомити Продавця про своє рішення про відмову від договору шляхом однозначної заяви (наприклад, надісланої письмово поштою або електронною поштою на адресу Продавця, зазначену у § 1 літ. a Правил).
- Клієнт може скористатися зразком форми відмови від договору, розміщеної за адресою www.noblelashes.pl/formularze.
- Щоб зберегти термін для відмови від договору, достатньо, щоб Клієнт надіслав інформацію про виконання свого права на відмову від договору до закінчення терміну для відмови від договору.
- Право на відмову від договору не застосовується, якщо предметом договору є товари, які після доставки, через їхній характер, нерозривно пов'язані з іншими речами – з моменту такого зв'язку.
- У разі відмови від договору Продавець повертає Клієнту всі отримані від нього платежі, включаючи вартість доставки товару, негайно, але в будь-якому випадку не пізніше ніж через 14 днів з дня отримання заяви Клієнта про відмову від договору. Магазин здійснює повернення платежів за допомогою таких самих способів оплати, які були використані Клієнтом у початковій транзакції, якщо тільки Клієнт не погодився на інше рішення; у будь-якому випадку Клієнт не несе жодних витрат у зв'язку з цим поверненням.
- Клієнт несе відповідальність за зменшення вартості товару внаслідок використання її таким чином, що перевищує необхідне для визначення характеру, особливостей та функціонування товару. У разі зменшення вартості речі внаслідок такого використання, Продавець утримує з суми повернення платіж, що відповідає зниженню вартості товару.
- Право на відмову від договору, укладеного за межами офісу підприємця або на відстані, не застосовується до Клієнта щодо договору, у якому предметом надання є товар, що швидко псується або має короткий термін придатності до використання, або у якому предметом надання є товар, що доставляється в запечатаному пакуванні, який після відкриття пакування не може бути повернений з огляду на захист здоров'я або з гігієнічних причин, якщо пакування було відкрите після доставки.
- Продавець може затримати повернення платежів до отримання товару або до отримання доказу його повернення, залежно від того, яка подія настане раніше.
- Клієнт повинен повернути або передати товар Продавцю негайно, але в будь-якому випадку не пізніше ніж через 14 днів з дня, коли він повідомив про відмову від договору. Термін вважається дотриманим, якщо Клієнт поверне товар до закінчення терміну 14 днів.
- Клієнт несе безпосередні витрати на повернення товару.
- Адреса, на яку Клієнт повинен повернути товар, є NOBLE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Nowowiejska 33, 32-300 Olkusz.
- Повна інформація про право Споживача на відмову від договору, укладеного за межами офісу підприємця, є додатком до цих Правил.
§ 22
- У разі невідповідності товару договору, Клієнт має право на правовий захист за рахунок та з боку Продавця (гарантія).
- Скарги можна подавати письмово на адресу Продавця, зазначену у § 1 літ. a, або електронною поштою на наступну адресу електронної пошти: sklep@noblelashes.pl або телефоном, або в іншій формі.
- У скарзі слід вказати дані Клієнта, номер замовлення (або інші дані, що дозволяють його ідентифікувати), а також опис події, що є підставою для скарги.
- Скарги розглядаються протягом 14 днів з дати їх отримання Продавцем.
- У випадку Клієнтів, що не є Споживачами або Споживачами-Підприємцями, відповідальність Продавця за гарантією виключається на підставі статті 558 параграфа 1 Цивільного кодексу.
VIII. Тривалість договору про створення Облікового запису.
§ 23 Договір з Клієнтом про створення Облікового запису в Магазині укладається на невизначений строк.
§ 24
- Клієнт може у будь-який час розірвати договір про створення Облікового запису в Магазині, надіславши заяву про розірвання на адресу Продавця, зазначену у § 1 літ. a, електронною поштою на адресу sklep@noblelashes.pl або в іншій формі. Договір буде розірвано з моменту отримання заяви про розірвання Продавцем.
- Продавець може розірвати договір про створення Облікового запису в Магазині лише у таких випадках: a. завершення Продавцем ведення Магазину, b. надання Клієнтом у реєстраційній формі або при покупці товарів інформації незаконного характеру, c. грубе порушення Клієнтом положень цих Правил, d. розміщення на сторінках Магазину незаконного контенту (зокрема такого, що містить вульгарні, образливі або порушуючі права інших осіб) – Продавець має право видалити або відповідним чином змінити такі повідомлення. У такому випадку договір про створення Облікового запису в Магазині розривається з закінченням тижневого строку розірвання.
IX. Заключні положення.
§ 25
- Усі заголовки, використані в тексті Правил, призначені лише для полегшення орієнтації в його тексті.
- Правила доступні в офісі Продавця та на веб-сторінці https://noblelashes.pl/_cms/view/-7/regulamin.html
- Політика конфіденційності https://noblelashes.pl/polityka-prywatnosci.
Додаток – Інформація про право на відмову від договору
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКОРИСТАННЯ ПРАВА НА ВІДМОВУ ВІД ДОГОВОРУ ЗРАЗОК ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДМОВУ ВІД ДОГОВОРУ
Право на відмову від договору
Ви маєте право відмовитися від цього договору протягом 14 днів без пояснення причин. Термін для відмови від договору спливає через 14 днів з дня, коли ви отримали останній товар або коли третя особа, інша ніж перевізник і вказана вами, отримала останній товар.
Щоб скористатися правом на відмову від договору, ви повинні повідомити NOBLE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ в Олкуші, адреса: вул. Nowowiejska 33, 32-300 Olkusz, NIP: 637 220 92 02, телефон: 500 045 413 про ваше рішення відмовитися від цього договору шляхом однозначної заяви (наприклад, письма, надісланого поштою, факсом або електронною поштою). Ви можете скористатися зразком форми відмови від договору, але це не є обов'язковим. Ви також можете заповнити та надіслати форму відмови від договору або будь-яку іншу однозначну заяву електронним шляхом на нашому веб-сайті https://noblelashes.pl/. Якщо ви скористаєтеся цією можливістю, ми негайно надішлемо вам підтвердження отримання інформації про відмову від договору на постійному носії (наприклад, електронною поштою). Щоб зберегти термін для відмови від договору, достатньо, щоб ви надіслали інформацію про виконання вашого права на відмову від договору до закінчення терміну для відмови від договору.
Наслідки відмови від договору
У разі відмови від цього договору ми повертаємо вам усі отримані від вас платежі, включаючи вартість доставки товару, негайно, але в будь-якому випадку не пізніше ніж через 14 днів з дня, коли ми були повідомлені про ваше рішення виконати право на відмову від цього договору. Повернення платежів ми здійснюємо за допомогою таких самих способів оплати, які ви використовували у початковій транзакції, якщо тільки ви не погодилися на інше рішення; у будь-якому випадку ви не несете жодних витрат у зв'язку з цим поверненням. Ми можемо затримати повернення платежів до отримання товару або до отримання доказу його повернення, залежно від того, яка подія настане раніше. Будь ласка, надішліть або передайте нам товар негайно, але в будь-якому випадку не пізніше ніж через 14 днів з дня, коли ви повідомили нас про відмову від цього договору. Термін вважається дотриманим, якщо ви повернете товар до закінчення терміну 14 днів. Ви несете безпосередні витрати на повернення товару. Ви несете відповідальність лише за зменшення вартості товару внаслідок його використання у спосіб, що перевищує необхідне для визначення його характеру, особливостей та функціонування товару.